ny start på livet:)

heisan

det var lenge siden eg har vært inne her nå det beklager eg.
men nå skal det bli en forandring.

jeg har fått en ny start på livet:)
alt går den riktige veien.  og jeg har fått mye mer energi om dagen, jeg føler at verden smiler til meg og jeg har det mye bedre med meg selv.

jeg har virkelig begynt og ta vare på huden min og kroppen min og eg har kjent på meg at det fungerer. jeg føler meg så mye bedre. folk som ser meg spør meg hva jeg har gjort for jeg lyser opp og ser så mye gladere ut:) det er jo utrolig:)

jeg har begynt og jobbe under paraplyen til Forever Living og har blir kjent med noen fantastiske produkter som jeg har muligheten til og dele med dere:)

jeg har mye mer energi om dagen. jeg tar vare på meg selv og jeg stråler:)


dere kan ta kontakt med meg på Facebook der jeg heter Aina therese Hågensen så kan jeg fortelle dere mer:)


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

håndball håndball håndball

God jul